Followers

Tuesday, July 27, 2010

aku memang degil!!

Entahla..aku memang sejak kecik seorang yang degil.. walaupun kadang2 kelakuan or permintaan atau apa2 je la yang aku nk buat aku akan buat je walaupun x boleh or tak dapat permission.. dah memang aku cam ni..kadang2 aku rasa mcm biasa je.. tp orang ckp aku degil nk buat jugak. so what?!!!

Aku ingat lagi masa aku tingkatan 1.. Aku nak pegi camping dgn GPMS and bapak aku x kasi coz dia ckp tu bukan related dgn sekolah.. tp keinginan aku yg meninggi nk pegi sgt2..(ye la x penah pegi camping la katakan).. aku mmg keras kepala masa tu.. sebab bapak aku tak bg permission aku tak ckp dgn dia selama 2 hari.. diam je... pastu..dia pun x tahan aku x nk ckp dgn dia..at last dpt gak aku ke camping tu..yeayy!! kesimpulan yang aku dpt dr kelakuan aku yang degil tu.. aku secara x langsung dapat pengalaman bercamping.. at least dpt la gak aku bercerita kat anak2 aku ke akan dtg kan. kalau aku x degil dan tak pegi.. mana nk dpt pengalaman kan. cuba korang fikir.

Bukan semua sifat degil ni x bagus..ada bagusnya.. kita kena fikir secara positif.. kalau degil bertempat takpe la kan..jgn lak degil nk buat benda2 yang x senonoh..itu x dptla nk menolong.hehehehe



No comments:

Post a Comment