Followers

Sunday, July 18, 2010

Seronok bershopping di langkawi...

Dah 2 minggu balik dr langkawi.. baru hari ni berkesempatan nk buat entry ttg keshoppingan ku di sana.. lepas blk dr sana..mmg busy sesangat.. kat sana takdela bershopping sgt2 pun.. biasa2 je.. beli benda2 yang perlu je.. yang mmg aku nk pun.. sebab.. umah aku pun tak byk benda2 mcm ni.. just nk melengkapkan apa yang x lengkap je... lgpun kat sana brg2 mcm ni mmg murah.. takde la mcm kat sini.. so.. boleh la kalau nk beli pun...

1) Set pinggan mangkuk corell.. (RM419) mmg murah sgt dr sini.. aku pilih bunga pink.. mmg aku gila pink pun..hehehehhe

2) Set balang kuih raya from vantage (RM225) sempena hari raya yang akan datang...

3) set cawan kopi from vantage (RM200++ x brapa ingatla...heheheh)
4) set pinggan kuih...from vantage juga (RM150)

5)chocolate yang banyak.. maaf pic yang sebenar tak sempat di snap.. coz.. dh membahagi2 kan kepada saudara mara and kwn2.. semuanya RM400++. dan separuh dh pun selamat didalam perut ku..hehehhehe
Yang nyata aku mmg enjoy gi sana... boleh merehatkan kepala.. dan bershopping.. shopping mmg satu terapy yang paling mujarab utk stress... adious!!




1 comment:

  1. salam, saya ada set vantage utk dijual.cooking set 3 pcs dan set sup turin 9pcs..brand new, harga retail Rm 440 ,harga saya RM370 je..nak clear stock umah jer...klu berminat email saya k. ayreesha@gmail.com

    ReplyDelete