Followers

Thursday, October 7, 2010

My Job...

Kerja-kerja mengorek sungai.

pic-pic kat atas ni projek terbaru yang aku siapkan..

Ini lah kerja ku.. mesti korang terfikir..adakah aku bekerja sebagai seorang pembawa lori itu? atau pemandu trektor itu? heheheh.. semua itu tidak benar... hehehhe... yang sebenarnya aku seorang kontraktor.. keje aku pegi check and amik pic sebelum kerja dijalankan, semasa kerja dijalankan dan selepas kerja siap.. untuk aku lampirkan semasa nk hantar invoice nanti.. nampak je mcm senang kan.. tp tak.. aku kena pastikan yang keje tu dijalankan dengan mengikut speck yang diminta.. pastu kena pastikan yang tapak keje tu nanti dibersihkan untuk mengelak sebarang komplen dr penduduk2 kat situ... dh la time panas2.. mmg menguji kesabaran... aku happy dengan keje aku ni.. rasa kepuasan bila aku dapat menyiapkan satu2 projek.. kat sini kontraktor wanita memang tak ramai.. kalau pergi site visit pun yang ramainya lelaki je.. yang wanita boleh dibilang dengan jari.sebab tu la aku rasakan yang keje aku ni seronok.. tak semua wanita boleh keje mcm ni kan..so ini la my job... gheeee~




No comments:

Post a Comment