Followers

Sunday, October 24, 2010

Cool Monday

Salam semua... pagi ni aku terpaksa keluar awal skit dari rumah sebab aku perlu menghantar anakku ke sekolah... my hubby pagi ni ada site visit kat Seberang..so terpaksa la aku berkorban skit hari ni. Lepas antar iman ke sekolah..aku bergegas ke ofis sbb ada beberapa tender yang perlu aku siapkan.. lepas settle semua baru la bleh mengadap blog ni ha...hehehhe


Semalam weekends tak banyak sangat program pun... hari sabtu.. awal2 aku dh ajak iman keluar pegi Gurney Plaza sbb petang tu ada jemputan hari jadi kwn iman.. so pergi mencari hadiah la.. skali iman pun nk jugak hadiah... adoii... iman... brapa byk hadiah la ko nk dlm setahun..huhuhuhu hehehhe....


Hari ahad plak.. biasa la ari bersama keluarga... and hari ahad aku mmg x penah memasak dirumah sbb hari ni kami akan makan luar...seronokkk... cepat je masa berjalan kan... dh hari isnin... so seminggu ni akan bermula la balik kehuru hara'an di ofis dan dirumah...hahahha...


No comments:

Post a Comment