Followers

Tuesday, November 2, 2010

Perut...oh perut...


Adoiii... sejak dua menjak ni slalu sangat kena gastrik.. nape la plak.. aku pun x tau.. mmg aku penhidap gastrik sejak kecil lagi..tp.. sejak aku menjaga pemakanan ..dh lama benar la jugak x kena gastrik. Tapi sejak dua menjak ni.. gastrik datang menyerang plak.. penyakit gastrik ni mmg sakit sgt... korang bgtau je la ubat apa yg aku x penah mkn untuk menhilangkan penyakit ni.. semua aku dh cuba.. tp kalau silap skit gastrik tetap akan bertandang... kira mcm gastrik ni dh jd permanent customer aku lah kiranya..hehehhee... Dulu.. sampai doktor pun dh menyampah tgk muka aku.. mmg xda penyakit lain selain gastrik.. tp bila bulan puasa.. boleh pulak aku puasa.. x dtg pulak gastrik ni... maybe gastrik ni spesies syaitan dan iblis.. yg bila bulan ramadhan mereka akan diikat...hahahahhahaah....

Thanks to mr.google for this pic

Tapi tgk bahagian stomach je ye...yg lain2 tu xda kena mengena dgn cita aku..hehehhehe... so korang semua jagalah permakanan dr awal... untuk anak2 penting menjaga pemakanan dr kecil..supaya tak kena penyakit gastrik.. sekali terkena..susah nk hilang.

No comments:

Post a Comment