Followers

Sunday, June 13, 2010

makan & makan angin with cousin...

Last week aku bawa cousin aku jalan2 and makan2.. coz dia baru datang dr australia.. bukan selalu dia datang kan.. actually dia anak kepada kakak mak aku.. nama dia shamila.. walaupun kami tinggal berjauhan.. and tak selalu jumpa.. tapi kami rapat... nama dia shamila.. seronok bila dapat berjumpa dengan dia...
Ni kak Ima.. cousin aku yang selalu jumpa..hehehehe
Khusyuk dapat makan laksa..hehehhee

Ni la dia shamila.. my cousin...

Kak Ima, Iman & Shamila..

Makan2 @ Telok Tempoyak Penang..
Ada Ikan Bakar, Ketam Bakar, Udang Bakar, Sayur kangkung belacan, Air Asam..memang superrrr...





Lepas dah kenyang2.. aku bawa diorang jalan2 gi batu Feringhi.. kat Hard Rock Hotel..memang cantik...

Terpegun tengok lampu ni..cantik sgt...


Dan seperti biasa bila bawa iman..susah la nak mencuci mata kt Hard Rock Shop.. kita nk masuk dia nk dok luar..tension2...



















No comments:

Post a Comment