Followers

Wednesday, June 9, 2010

Score A!! Score RM!!

ANAK SCORE A, IBU BAPA SCORE RM.......

Sudahkah anda memberikan kaedah pembelajaran berkonsepkan BOARDING SCHOOL kepada anak/adik anda?..kini dengan SCORE A, ia boleh dilakukan di rumah anda, di mana sahaja...
Lebih murah dari menghantar anak ke tuisyen. Serendah RM4.70/subjek, merangkumi silibus Darjah 1 hingga Tingkatan 5.

Renunglah kata-kata ini "Didiklah anak-anakmu mengikut zaman mereka". Jadi dunia pendidikan sudah berubah, pembelajaran dan minat anak-anak lebih cenderung menggunakan komputer..

Anda tidak mahu anak anda ketinggalan dalam pelajaran atau anda mencari PELUANG BISNESS macam saya. Saya melakukan bisness ini secara PART TIME sahaja. Walaupun kerja hakiki saya amat memerlukan masa dan komitmen yang tinggi kerana saya adalah seorang Kontraktor, namun saya masih boleh melakukan bisness ini secara part time. Ini kerana masa yang diperlukan hanyalah 12 jam hingga15 jam seminggu untuk saya melakukan bisness ini. Dan kini saya telah berjaya memperolehi PULANGAN MODAL dan anak dapat guna SCORE A FREE..

Bagi pendapat saya, tiada alasan untuk berjaya……Baca maklumat di bawah jika anda inginkan peluang keemasan ini.........

4 Faktor Kejayaan, Ada Pada Bisnes Ini:

1. Syarikat

Online – 24 jam sehari x 365 hari – anywhere, anytime – servis boleh dibawa ke mana-mana & pada bila-bila masa.
Lama tapi Baru – Lama sebab sudah 10 tahun (jadi syarikat kukuh & ada jaminan); Baru sebab baru 3 tahun dalam networking (dalam bisnes networking, tahun ke 3 adalah tahun yang paling sesuai utk join, di mana tahun pertama & tahun kedua merupakan tahun kepayahan, sudah berlalu).

2. Produk

Score A Program merupakan satu-satunya produk Pendidikan di mana pendidikan merupakan Produk Keperluan (semua makbapak nak anak score a, tidak kira dari golongan mana pun), Berkualiti (rujuk testimoni, penghargaan & pengiktirafan oleh 7 MENTERI KABINET), Harga Murah (RM7.10 satu subjek, selepas topup RM4.70), Tidak Bermusim (spt produk sampingan di atas), Anti Kemelesetan Ekonomi (walau pun zaman gawat, makbapak tetap nak anak score a) & Tiada Saingan.
Perniagaan dunia akhirat – kita bagi anak kita dan/atau anak orang lain, jadi pandai.

3. Pelan Pemasaran

“Payout Tinggi” – sbb ini adalah Technology Base Biz, Tiada Kos Fizikal (hanya jual nombor), Modal 1 kali, Untung Banyak Kali (Modal besar semasa develop software, now hanya buat maintenance). Contoh Astro & Biz Kad Prepaid/ Topup (Celcom, Maxis, Digi).
Pasaran sedia ada – terdapat 5 juta pelajar dari tahun 1 hingga tingkatan 3; setiap tahun 500 ribu pelajar tahun 1 masuk – pendek kata pasaran sampai bila-bila lah…

4. Kumpulan

Kita di bawah ZRB Millionaires Club, Rangkaian Terbesar & Paling Berjaya di Kenshido/ Score A, Pengasasnya En. Abdul Aziz Samad berjaya mendapat pendapatan RM1.2 juta dalam masa 7 bulan !
Kita ada Sistem, Tidak bergantung kpd kekuatan individu, Sistem kita Praktikal dan Mudah di Duplikasi.
Jadi, dengan 4 kekuatan di atas – tiada sebab kita tidak boleh berjaya !!!
Business eLearning Score A ni memang tak ternilai, secara umumnya, bukan mereka yang hebat tapi business ni memang HEBAT. Semua orang boleh melakukan, dari Jaga UM yg sekarang dah memperolehi RM29,000++ monthly dan Penarik kereta, Bad, umur 22 tahun, memperolehi RM25,000++ sebulan dan kawan saya sendiri yang sememangnya sudah berpendapatan 5 angka juga telah melakukan perniagaan ini dengan hanya PART TIME sahaja turut memperolehi pendapatan RM20,000++ sebulan. Semua orang boleh dapat seperti apa yang mereka perolehi.

Amnya, bukan mereka yang hebat, tapi Score A ni memang hebat, anda mungkin salah seorang yang boleh mendapat lebih baik daripada mereka.

"Peluang yang besar itu datang secara TIBA-TIBA. Datang TIDAK MENENTU MASA. Datang disaat kita KESEMPITAN atau KESUSAHAN. Nilailah peluang itu dengan secara BIJAKSANA. REBUTLAH peluang yang besar itu, kerana peluang yang besar itu boleh berlalu dengan tiba-tiba. Jangan jadikan SERIBU ALASAN untuk tidak merebut peluang yang besar itu". PROF DR HAMKA

Sekian, saya tak mahu mengambil masa anda terlalu lama, tapi pesan saya, rebutlah peluang ini, jangan tunggu lagi.
kalau bukan untuk kita, mungkin untuk anak-anak kita supaya score Straight A'

Sila Hubungi: Miesya H/P No: 0195440505

No comments:

Post a Comment