Followers

Thursday, January 13, 2011

Australia Part 2

Part 2 ni adalah hari kedua aku kat sana.. 2nd day kami ke Brisbane city.. naik train.. best sgt.. walaupun hujan je kan.. sepatutnya kat sana cuaca masa tu summer.. nk buat cam mana kan.. kuasa Allah s.w.t..

Ni kat dlm train diorang..from ipswich city to brisbane city.. kami beli tiket return dlm AUS14.00 seorang.. kanak-kanak bawah 4 tahun free..

Yeayyy!! dh sampai dh city.. hujan... walaupun hujan..orang tetap ramai..masa ni semua dok buat preparation nk krismas..

shopping dan shopping dan shopping...
kat belakang aku tu ialah krismas tree yg besar skali kat brisbane city..

asyik-asyik gambar berdua je kan.. actually iman x ikut..coz dia x sihat..aku tinggalkan dia kat mak sedara aku..dok umah..hahahha (suka lak x bw anak)
bangunan kat sana cantik2...classic2..


masa ni diorang ada buat krismas show..
Nak jugak amik pic kat sini...biasala.. kalau x dpt masuk..amik pic pun jadilaaaa....huhuhuhu


Dah penat2 berjalan..dengan cuaca yang hujan..sejuk..best gak dapat minum hot drink kan.. kat starbuck coffee pun bleh aku shopping.. dptla beli mug and tumbler..ada label starbuck brisbane.. :-)

Ni my hubby friend.. diorang pun join our trip gak..ramai2 baru meriah kan..

Next part 3 plak... sabarr...







































No comments:

Post a Comment