Followers

Wednesday, January 26, 2011

Friendship..

Friendship requires real effort
even when one is busy with their on lives
My silence does not mean i forgot you
My disappearance does not mean
i dont care about you
Because Friendship is always
in my heart with you
i always remember
you my Bestfriend!
Suddenly.. aku rasa mcm rindu dengan bestfriend aku.. suddenly.. aku teringat zaman kolej aku dulu.. sama-sama pegi class.. breakfast..lunch.. and selalu gak dinner bersama.. kami dh macam kembar siam lak..mana ada aku..situ ada dia.. cuma kalau aku masuk toilet.. dia takda la.. coz.. bestfriend aku ni lelaki.. walaupun dia lelaki.. tapi aku rasa ok je.. entahla..bagi aku.. aku lebih selesa bestfriend aku lelaki dari perempuan.. walaupun kami jauh.. aku dh berkahwin tapi kami still berkawan.. dia kat oversea sekarang.. jauh.. tapi dekat dihati.. sebabnya selalu dia akan call aku.. bila dia call.. macam2 la cita yang akan disembangkan..hahahha.. aku sentiasa doakan kebahagian dan kejayaan dia.. semoga dia dapat capai apa yang dia impikan.. amin.

No comments:

Post a Comment