Followers

Friday, January 7, 2011

Score A!! Score RM!!

Musim persekolahan dah bermula.. semua budak-budak sekolah dengan azam yg baru dan bersemangat.. tambahan pula bagi yang akan menduduki peperiksaan UPSR, PMR & SPM.. lebih la bersemangat kan.. zaman skrg ni aku tengok semua budak-budak pandai2 belaka.. setiap rumah ada PC.. ada laptop bagi setiap anak.. advanced dah.. tak macam aku dulu sekolah.. nak pegang PC sendiri pun x mampu mak bapak nak beli.. mahal oii.. kalau masuk kelas komputer merasa la dapat pegang komputer.. dulu-dulu ulangkaji nak kena beli buku latih tubi berbuku2 la kena buat.. pastu mak bapak kena la semak sendiri.. sekarang dh moden.. dengan hanya melanggan Score A program.. semuanya jadi mudah.. kalau x caya.. pegi la tgk kat web ni http://www.scorea.com.my korang klik kat online Demo pastu masukkan password 82828 memang mudah.. budak2 pun seronok nak ulangkaji pelajaran.. banyak gak kebaikan Score A ni.. meliputi 100% silibus terkini kementerian pendidikan malaysia, pastu lak mengandungi lebih dari 500,000 bank soalan yang berkualiti dan sentiasa dikemaskini dan digubal oleh guru-guru pakar mata pelajaran dan pengubal kertas soalan sebenar. memang sangat-sangat bagus.. kalau korang x percaya korang boleh pegi kat web ni http://bisnesjaya.com/ semua detail tentang program ni ada disini.. anak-anak boleh score A.. ibubapa boleh buat side income.. x caya?? percayalah.. kerana aku walaupun anak x sekolah lagi.. tapi aku dh pun score RM.

Untuk keterangan lanjut boleh je email kat aku

No comments:

Post a Comment